image

31.08.2022

Palyza: Kooperativa pozvedla propagaci basketbalu

Přední pojišťovací ústav v zemi Kooperativa a nejvyšší česká soutěž basketbalistů NBL. Už osm let tvoří na tuzemském sportovně-byznysovém poli pevné partnerství, jež dává elitní podkošové soutěži garanci kvality a postupného růstu v řadě oblastí.

Kooperativa Faktor o sto tisíc korun pro nejatraktivnějšího hráče ligy, vůz pro MVP měsíce či atraktivní klání jeden na jednoho o tisíc eur v rámci All-Star Game, to nejsou ani trochu běžné ingredience ligovými soutěžemi napříč evropským kontinentem. A v řadě těchto úspěšných prvků má prsty právě i generální partner ligy. A bude tomu tak i v sezoně nadcházející, v níž po EuroBasketu mužů tkví potenciál k další popularizaci basketbalu.

Pozvednutí kvality soutěže si od příchodu Kooperativy všímají i sami hráči. „Osobně cítím, že se tím celá liga neuvěřitelným způsobem zkvalitnila. Dnes už každý vidí, že spolupráce s nadnárodním partnerem typu Kooperativy vyžaduje maximální profesionalitu všech lidí, kteří se podílejí na chodu naší nejvyšší soutěže. Sám cítím i velký posun v aktivním přístupu k reklamě a propagaci basketbalu celkově,” říká reprezentační křídelník a opora Nymburka Lukáš Palyza.


Právě upgrade v marketingové oblasti je podle forwarda vůbec nejvýraznější a NBL je na tom v tomto ohledu nejlépe za poslední roky. „Jako profesionální sportovec to můžu porovnat i s jinými kolektivními sporty u nás. Mám dojem, že náš produkt je velmi reprezentativní a v posledních letech zejména po mediální stránce dosahuje kvalit fotbalu nebo hokeje.”

Lukáš Palyza si všímá i doprovodných aktivit, kterých je během sezony na programu hned několik. „Jsem za to strašně rád, že se dějí akce jako All-Star Game a že soutěže ve hře jeden na jednoho, v trojkách nebo smečích jsou zahrnuty do programu této show. Přispívá to k velkému zatraktivnění produktu jako takového. A je cítit, že poslední roky je to velmi oblíbená součást Utkání hvězd. Tato exhibice bývá vyprodaná, diváci se na ni těší. A je to jeden z velkých důvodů, proč jsou fanoušci z basketbalu nadšení. Vidí tam víc než úporné zápolení v běžných zápasech a můžou se tam dobře bavit.”

Pokud jde o celkový přínos ligové přítomnosti Kooperativy, která bude i jedním z oficiálních partnerů blížícího se EuroBasketu, Palyza zdůraznil: „Český basketbal má velké štěstí, že může spolupracovat s takovým partnerem. Je to spojení, které mi dává smysl, posouvá náš basketbal a hlavně díky nadnárodnímu charakteru této společnosti reprezentuje náš basketbal skvěle i do zahraničí.”

Křídelník mistra má s čím srovnávat, neboť už zažil působení v polské i německé lize. „Mám pocit, že jsme v Česku udělali za poslední roky spoustu práce pro to, abychom se soutěžím v těchto zemích přiblížili. Sportovně je to samozřejmě velmi náročné, protože tyto ligy disponují větším zázemím a více zdroji, na druhou stranu marketingově a mediálně jsme se v posledních sezonách posunuli kupředu a ten produkt se dá s těmito basketbalově silnými zeměmi srovnávat.”

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC