image

03.07.2022

Osobní fanoušek i doporučení koučovi

„Když fotbalový nároďák hrál nedávno v Praze se Švýcary, byl jsem se podívat a teď jsem Kubu pozval do Pardubic. Snažíme se navzájem podporovat,” pravil nejvyšší muž lvů.

I jeho pocity byly po „jen” dvanáctibodovém vítězství hořkosladké. „Důležitá domácí výhra, po které je pořád vše v našich rukou, ale hořké je, že ten konec jsme si pokazili sami. Byly tam ztráty, útočný doskok soupeře po jeho minuté šestce, trojka Robersona z ničeho a protivník byl schopný se tam chytnout a stáhnout ze 17 na 9 bodů. Na druhou stranu jsme i tak byli blízko tomu, abychom na ten 14bodový postupový rozdíl dokázali dosáhnout, což bylo plus,” shrnul své postřehy Balvín.

Sám zápas nezačal tak, jak by chtěl, neboť jej rychlé dva fauly brzy posadily na lavičku. „Tohle už beru s klidem, japonští sudí mě naučili, abych se klidnil. Dva rozhodčí mi ke druhému faulu, kdy do mě najel Musa, řekli, že podle nich to faul nebyl a se třetím kolegou se o tom pak bavili. Já to ale v danou chvíli musel respektovat,” podotkl centr k úvodní sekvenci.

Do druhé půle pak vstoupil mnohem aktivněji a zejména Satoranským byl už zásobován v situacích pod košem. „První půli jsem nebyl tak agresivní na pick-and-rollu, soupeři mě líp odstavovali, ale pak už jsem si na to zvykl a víc jsem po clonách sbíhal pod koš,” glosoval svůj vývoj v utkání nakonec top skórer lvů, který k 19 bodům přidal i 11 doskoků.

Když se však v závěru rozhodovalo o šanci na 14bodový rozdíl, Balvín na hřišti nějakou dobu chyběl. A do jisté míry i z vlastního rozhodnutí. „Tam šlo o taktiku. Sice jsme beze mě měli problém na doskoku, ale Martin Peterka pak dal necelé dvě minuty do konce důležitou trojku na plus 15. „Neno” (kouč Ginzburg) mě tam po minutě odpočinku chtěl vrátit, ale tím, že Martin trefil tu velkou trojku, řekl jsem „Nenovi”, aby mě nestřídal. A změnil to, jen pokud bychom měli nějaký problém,” osvětlil závěrečné šachy.

U akce na potenciálních plus 14 bodů už ale v posledních vteřinách Balvín na kurtu byl a mohl tak poskytnout i zasvěcený pohled na to, proč se ji nezdařilo zrealizovat k úspěšnému zakončení.

„Byl tam jasně daný pick-and-roll, ale my to pokazili tím, že jsme byli všichni moc na jedné straně a ten prostor jsme zahustili. To jsem možná mohl přečíst a odběhnout dál. Ještě před pick-and-rollem jsme se tam ale trochu zamotali,  „Saty” (Satoranský) to viděl a rozhodl se najet sám. Bosňané se tam ale chytře postavili na zdvojení.”

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC