image

27.09.2022

Nový partner, cena i cesta USK k rekordu

Tou největší je spolupráce s novým titulárním partnerem, společností Chance, podle které se liga minimálně po příští tři roky bude jmenovat Chance ŽBL. Titulárního partnera měla ŽBL po několikaleté pauze v posledních třech ročnících, kdy liga spolupracovala s pojišťovnou RENOMIA. Sezóna 2015/16 byla spojena se společností Bonver. Jak celá skupina Tipsport, tak i Chance s českým basketbalem spolupracuje dlouhodobě.

„Skupina Tipsport, jíž je Chance součástí, je největším podporovatelem českého sportu. Chance je partnerem hokeje, házené, fotbalových týmů a jsme moc rádi, že můžeme výrazněji podpořit i český ženský sport. V rámci spolupráce věříme, že výhody budou na obou stranách. Chance bude nabízet klientům na webu a v mobilní aplikaci živé streamy ze zápasů a rozšíří se i kurzová nabídka, což rozšíří povědomí o ženském basketbale, za což budeme moc rádi,“ říká ke spolupráci mediální zástupce společnosti Chance Andrea Žáčková. Právě kvalita živých přenosů z utkání by díky spojení s Chance měla výrazně vzrůst.

Součástí spolupráce s Chance je i nově vzniklá cena, která navazuje na Cenu Renomia udílenou v posledních letech nejlépe doskakující hráčce základní části. Cenu Chance získá hráčka věkem do 23 let (v době odehrání prvního utkání letošního ročníku Chance ŽBL – tedy 30. září jí bude stále ještě 23 let), která bude mít nejlepší poměr asistencí na ztracené míče. Celkový počet asistencí se tedy vydělí celkovým počtem ztrát a která hráčka bude mít po základní části nejvyšší číslo, obdrží cenu Chance a finanční odměnu.

„Je to relativně nově sledovaná statistika, která bude mít své místo mezi hlavními statistikami na homepage webu ŽBL, její průběžný stav bude komunikován na sociálních sítích i webu soutěže. Hráčka vyšší počtem asistencí, než ztracených míčů dává „Chance“ svému týmu a tato cena pro hráčky do 23 let dává i těm mladším „Chance“ vyniknout,“ okomentoval cenu marketingový ředitel CZ BASKETBALL Martin Peterka.

Další zásadní novinkou pro ligu je i změna na pozici guvernéra, tedy nevyššího muže soutěže. Tím se stal generální manažer Žabiny Brno Radek Šír, který po šesti letech ve funkci vystřídal Daniela Kurucze.

„Mým cílem ve funkci guvernéra je získat větší zájem fanoušků přímo v halách a zvýšit povědomí o ženském basketbalu. K tomu potřebujeme, aby se liga zkvalitnila a týmy byly vyrovnanější. Díky společnosti Chance máme jedinečnou možnost se těmto cílům přiblížit. Chci společnosti Chance a Výboru ČBF poděkovat za to, že tato spolupráce mohla vzniknout. Čeká nás díky tomuto partnerství spousta příležitostí, jak ligu marketingově i sportovně vylepšit,“ uvedl Šír.

Ligový ročník čeká stejný systém jako v loňském roce, po základní části, kde se utkají celky každý s každým dvakrát, bude tedy následovat rovnou play off pro prvních osm klasickým systémem na tři vítězná utkání. Oproti minulé sezóně se nebude hrát skupina vyřazených čtvrtfinalistů o 5.-8. místo. Družstva však v sezoně čeká ještě Federální pohár, který vyvrcholí turnajem Final8 v Hradci Králové, kde se setkají čtyři týmy z Česka a Slovenska. Sezonu obohatí také Český pohár, jehož finálový turnaj Final4 proběhne v Chomutově. Tato soutěž je pro všechny české týmy důležitá, jelikož se do ní opět nepřihlásil ZVVZ USK Praha. Ten drží sérii dvanácti titulů v řadě a neprohrál v domácí soutěži jež 245 utkání. Zaútočí tak na rekordní sérii 256 výher brněnských Žabin.

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC