image

01.04.2021

Nová cena pro MVP NBL se zhlédla v sílícím zámořském trendu - single cars

Je to novinka, s jakou už nikdo z hráčů v této části sezony nepočítal. A zároveň jde o překvapivý upgrade letošního play-off. Ve složité sezoně se klíčový partner ligy basketbalistů rozhodl ještě navýšit ocenění a motivaci hráčů v bojích o medaile a toho nejlepšího ocenit skutečným unikátem silnic, který zatím na starém kontinentu existuje jen v několika exemplářích.

 

”Je to pecka, něco takového jsem nečekal,” stále kroutí hlavou ligový MVP měsíce října Ondřej Sehnal z pražského USK, který bude v play-off jedním z aspirantů na novou cenu. ”Škoda, že mám jen jednu přítelkyni, protože tohle je hotová ”mucholapka”,” dodal beze stopy přehánění šofér se sotva zaschlým řidičským oprávněním.


O poznání vytáhlejší kolega z týmu, podkošový lamač skal a Nejužitečnější hráč prosince Jan Štěrba, si pochvaluje, že do mechově měkkého sedadla poskládá i svou dvoumetrovou muskulaturní postavu. ”Kvůli své popularitě už po hlavním městě nemůžu jezdit hromadnou dopravou a tady bych proto ocenil zatemněná skla. A samozřejmě je super, že bych mohl dojet až ke svému stolu v mé oblíbené restauraci ”U falešné muchomůrky”,” říká k reklamnímu sloganu této čtyřkolové atrakce, který zní: ”S námi zaparkujete i pod slunečníkem ve Stodolní”.     


Ještě větší motivaci získat trofej pro MVP play-off Kooperativa NBL má Hráč měsíce ledna Lee Skinner, který v zápasech po úspěšném překonání soupeře pokaždé na celou halu česky vykřikne: ”Moc malýýýýýýýýýýý!”


Americká hvězda kolínských Medvědů si totiž sílícího trendu individualismu v dopravě všimla i ve své domovině. ”Institut pro inovace, miniaturizaci a personalizovanou mobilitu v Alabamě už vyvíjí takzvané ”single cars” pro jedinou osobu, což je při masivním ústupu cestování ”sockou” naprosto zásadní. Lidem u nás už začalo vadit, že hromadná doprava ani v 21. století neřeší jízdní řády a nikdy nevíte, jestli se dostanete do práce. A už i epidemicky rostoucí hnutí ”I děti chtějí řídit”, vedené charismatickým prvňákem Dylanem Fullgasem, požaduje, aby byl věk pro řízení snížen až na osm let. V kongresu ale zatím uvažují o hranici deseti let,” informuje Skinner, který jako náruživý nákupčí dodává: “Tenhle model má ohromnou výhodu i v tom, že se s ním v supermarketu může zaparkovat rovnou u pokladny, což je velký bonus.”


Z hodnocení ligových hráčů je zřejmé, že novinka korejské automobilky, v závodním stylu vytuněný Hyundai i20 Coupe WRC, bude mít úspěch. Vůz, určený pro jediného cestujícího, elektrickým pohonem vychází vstříc i zuřivým nárokům ekologických aktivistů. Dobít se dá během 15 minut a má vynikající dojezd až 55 tisíc metrů. ”A když vyrazím za přítelkyní do Prahy, můžu si do kapsy pro jistotu vzít pár baterií, abych nevykysnul na dálnici,” pochvaluje si MVP listopadu Adam Číž. 

 

Úřadující MVP sezony a Nejužitečnější hráč září 2020 Jakub Šiřina by pak rád využil i další výhody WRC, a to je závěsný vozík. ”Můžu na něj posadit manželku, až pojedeme na výlet. Bude z něj mít krásný výhled, navíc můžeme v klidu vyrazit i po cyklostezce,” těší se Slezan.


A MVP února Šimon Puršl, kterému automobilka vůz zapůjčí na testy odolnosti jako prvnímu, už se chystá, jak si do vozíku naloží celý playstation nebo boty cestou na trénink. ”Budu po Brně jezdit jako pán,” libuje si reprezentační centr.

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC